ח"כ סון הר-מלך: "צריכים לשוב להר הבית"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ סון הר-מלך: "צריכים לשוב להר הבית"

    ח"כ לימור סון הר-מלך מעוצמה יהודית לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "הר הבית הוא המקום הכי קדוש והכי לאומי. זה לא סתם שזה מרעיד את כל העולם, אנחנו צריכים לחזור לשם. אם הפסדנו במערכה הזו, הפסדנו בהכל" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ לימור סון הר-מלך מעוצמה יהודית שוחחה עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית", והתייחסה לעלייתו של יו"ר מפלגתה השר איתמר בן גביר להר הבית, ושיתפה את הדברים שברצונה לקדם כחברת כנסת.

    "לבן גביר יש את הרבנים שלו, הוא לא נוהג בהפקרות, אפשר להתווכח אבל הוא עושה לפי ההלכה" פתחה הר-מלך. "אין יום מתאים יותר לעלות להר הבית מעשרה בטבת. הכי מטריד אותי שאנשים מעם ישראל כביכול מתדרכים את החמאס מה להגיב, ואת אומות העולם".

    "אני חושבת שהר הבית הוא המקום הכי קדוש והכי לאומי. זה לא סתם שזה מרעיד את כל העולם, אנחנו צריכים לחזור לשם. אם הפסדנו במערכה הזו, הפסדנו בהכל" הוסיפה.

    "הם מאיימים עלינו שאם נעלה להר הבית הם יתקפו אותנו, אנחנו פשוט צריכים ליישר את הקו הזה. בן גביר התייעץ עם המפכ"ל לפני שהוא עלה".

    לשאלת אבי מימרן מהם הנושאים שיעמדו בראש סדר מעייניה בכנסת ענתה: "שני הנושאים שחשובים לי הם נושא המשפחה והחינוך, בזה תלוי העם היהודי, ונושא יישוב הארץ, הערבים משתלטים על האדמות שלנו".

    האזינו לריאיון:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אנחנו החרדים הפכנו לשמולנים קיצוניים
      הפכנו לאוהבי ממשלת ישראל .
      הפכנו לאוהבי כסאות בכנסת ולא בבית המקדש